♥ فرزند ما ♥

یا زهرا

1391/2/4 20:40
نویسنده : مامان
361 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزی در تقویم خواهند نوشت :

"تعطیل " " روز فرج مهدی فاطمه "

و در مدینه ؛ کنار ساختمان نیمه کاره ای تابلوی زیر را می بینی :

"پروژه حرم مطهر بی بی دو عالم " فاطمه زهرا سلام الله علیها"

کار فرما :قائم آل محمد (عج)

پیمانکار : یاران حضرت

مساحت : به وسعت دل تمام شیعیان

niniweblog.com 

نردبان دلم شكسته است
ميشود براي من كمي دعا كني؟؟
يا اگر خدا اجازه ميدهد
كمي به جاي من خدا خدا كني؟؟
راستش دلم
............مثل يك نماز بين راه!
خسته و شكسته است
ميشود براي بيقراري دلم
سفارشي به آن رفيق باوفا "خدا" كني

التماس دعا ار همه دوستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
4 اردیبهشت 91 23:51
التماس دعا
مامان حارث
7 اردیبهشت 91 10:56
Duste ham dardetan
9 اردیبهشت 91 1:27
Salam omadam sar bezanam bebinam nini omade ? Zaheran Khabari nist! Nini ma ham nayumad ! Hanuz ham dardim dustan!
کودکانه های من
11 اردیبهشت 91 19:39
خصوصی فورییییییییی