♥ فرزند ما ♥

نامه اي از سوي پروردگار به همه انسان ها

1391/5/7 12:42
نویسنده : مامان
388 بازدید
اشتراک گذاری


 

 

سوگند به روز وقتي نور مي گيرد و به شب وقتي آرام مي گيرد كه من نه تو را رها كرد ه‌ام و نه با تو دشمني كرده‌ام( ضحي 1-2)

افسوس كه هر كس را به تو فرستادم تا به تو بگويم دوستت دارم و راهي پيش پايت بگذارم او را كه مرا به سخره گرفتي. (يس 30)

و هيچ پيامي از پيام هايم به تو مرسيد مگر از آن روي گردانيدي.(انعام 4)

و با خشم رفتي و فكر كردي هرگز بر تو قدرتي نداشته ام(انبيا 87)

ومرا به مبارزه طلبيدي و چنان متوهم شدي كه گمان بردي خودت بر همه چيز قدرت داري. (يونس 24)

و اين در حالي بود كه حتي مگسي را نمي توانستي و نمي تواني بيافريني و اگر مگسي از تو چيزي بگيرد نمي تواني از او پس بگيري (حج 73)

پس چون مشكلات از بالا و پايين آمدند و چشمهايت از وحشت فرورفتند و تمام وجودت لرزيد چه لرزشي، گفتم كمك هايم در راه است و چشم دوختم ببينم كه باورم ميكني اما به من گمان بردي چه گمان هايي .( احزاب 10)

تا زمين با آن فراخي بر تو تنگ آمد پس حتي از خودت هم به تنگ آمدي و يقين كردي كه هيچ پناهي جز من نداري، پس من به سوي تو بازگشتم تا تو نيز به سوي من بازگردي ، كه من مهربانترينم در بازگشتن. (توبه 118)

وقتي در تاريكي ها مرا به زاري خواندي كه اگر تو را برهانم با من مي‌ماني، تو را از اندوه رهانيدم اما باز مرا با ديگري در عشقت شريك كردي .(انعام 63-64)

اين عادت ديرينه ات بوده است، هرگاه كه خوشحالت كردم از من روي گردانيدي و رويت را آن طرفي كردي و هروقت سختي به تو رسيد از من نااميد شده‌اي. (اسرا 83)

آيا من برنداشتم از دوشت باري كه مي شكست پشتت؟ (سوره شرح 2-3)

غير از من خدايي كه برايت خدايي كرده است ؟ (اعراف 59)

پس كجا مي روي؟ (تكوير26)

پس از اين سخن ديگر به كدام سخن مي خواهي ايمان بياوري؟ (مرسلات 50)

چه چيز جز بخشندگي ام باعث شد تا مرا كه مي بيني خودت را بگيري؟(انفطار 6)

مرا به ياد مي آوري ؟ من همانم كه بادها را مي فرستم تا ابرها را در آسمان پهن كنندو ابرها را پاره پاره به هم فشرده مي كنم تا قطره اي باران از خلال آن ها بيرون آيد و به خواست من به تو اصابت كند تا تو فقط لبخند بزني، و اين در حالي بود كه پيش از فرو افتادن آن قطره باران، نااميدي تو را پوشانده بود (روم 48)

من همانم كه مي دانم در روز روحت چه جراحت هايي برمي دارد ، و در شب روحت را در خواب به تمامي بازمي ستانم تا به آن آرامش دهم و روز بعد دوباره آن را به زندگي برمي انگيزانم و تا مرگت كه به سويم بازگردي به اين كار ادامه مي دهم. (انعام 60)

من همانم كه وقتي مي ترسي به تو امنيت مي‌دهم (قريش 3)

برگرد، مطمئن برگرد، تا يك بار ديگر با هم باشيم (فجر 28-29)

 

خدا جونم خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی
7 مرداد 91 13:56
ممنونم از مطلب مفیدت عزیزم بیا خصوصی
نایسل خانم
8 مرداد 91 12:34
رفتم عزیز ذلم تو رنج منفی بود گفت دو هفته دیچگه بیا
مامانی
8 مرداد 91 14:12
برو خصوصی
مامانی
9 مرداد 91 12:02
خصوصی داری گلم
مامانی
9 مرداد 91 18:39
سلاممم مامانی خوبی؟ خوشی؟ بروزم بدو که من و طه منتظریم
مامان آزی
10 مرداد 91 16:53
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامانی
13 مرداد 91 11:38
سلام گلم خوبی؟ احوالات؟ بیا بروزم
الهام مادر اينده
13 مرداد 91 23:54
سلام عزيزم . خوبي ؟ چه نوشته هات زيبا هستن. التماس دعا
نایسل خانم
14 مرداد 91 15:46
مرسی گلممم
مامانی
16 مرداد 91 6:22
سلام خانومی خوبی؟ بیا منتطرتم تو وبم
به عشق ابالفضل
28 مرداد 91 14:36
سلام خانمی اگر ممکنه به ما سر بزنید وبه ابوالفضل جونم تو مسابقه رای بدین ممنونم/ التماس دعا